Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi.. Novel , akan datang: Disember 2010

Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi..  Novel , akan datang: Disember 2010
Sudah terbit Feb 2011

Promo Cinta Sikunang-kunang

Lokasi cinta: Bukit Mertajam (seberang perai),Melaka, New York dan Toulouse (Perancis) Petikan hanya 1/2 bahagian sahaja.
Promo Pengenalan.
Promo Bab 1 Intan Irdina : aku adalah Irdina.(petikan 1-3) Ditamatkan di tempat /situasi yang sama.
Promo Bab 2 Kapten Adam Farqis: aku adalah Adam..Ditamatkan dengan tempat/situasi yang sama.
Promo Bab 3:aku adalah Intan Adeena. Ditamatkan dengan situasi/tempat yang sama..
Promo Bab 4:permulaan bab yang baru. Tiada gantinama 'aku' lagi... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 5. Cerita mama... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 6: bahagian 1 sahaja
Promo Bab 7: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 8: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 9: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 10: Bahagian 1 sahaja
Bab Ending.. Bab 10 : Bahagian 9 : akhir bab..
Pendapat pembaca: Lihat Reviews Pembaca.

Followers

Ruang Komentar.. Terima Kasih atas komen/soalan anda..

Saturday, January 29, 2011

Stok buku CSKK

Saya diberitahu oleh pihak penerbit yang CSKK akan tiba awal febuari. Jadi, saya akan mengambil stok apabila stok mulai tiba di KarnaDya. Kebiasaannya saya akan menjual sendiri.. (ada la sikit) di sekolah atau dari rumah. Kadangkala, ada juga yang suka 'personal touch' like tandatangan dan sedikit contengan di buku... Pada saya pun, seolah ada sedikit 'sentimental value' dan 'sentuhan peribadi' yang menjadikan buku itu lebih 'bernilai;...

Bila masanya tiba di kedai.. well. hal ini amat bergantung dengan kiriman dan pesanan daripada kedai buku. Maybe akan mengambil masa 2-6 minggu, bergantung kepada situasi dan proses kiriman.

Saya sendiri! Resah juga! Macam tak percaya, saya sudah ada dua buah buku! Mungkin sudah akan terlewat memulakan penulisan memandangkan saya mulai berkarya dan tersiar di majalah semasa berusia 16 tahun lagi... jauh jurang masanya, entah apa yang saya lakukan dalam tempoh 'jurang besar masa itu'.. terlena yang panjang atau istilahnya 'koma' sepanjang masa! Apapun kedaaannya, better late than never.. betulkan?

No comments:

Post a Comment