Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi.. Novel , akan datang: Disember 2010

Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi..  Novel , akan datang: Disember 2010
Sudah terbit Feb 2011

Promo Cinta Sikunang-kunang

Lokasi cinta: Bukit Mertajam (seberang perai),Melaka, New York dan Toulouse (Perancis) Petikan hanya 1/2 bahagian sahaja.
Promo Pengenalan.
Promo Bab 1 Intan Irdina : aku adalah Irdina.(petikan 1-3) Ditamatkan di tempat /situasi yang sama.
Promo Bab 2 Kapten Adam Farqis: aku adalah Adam..Ditamatkan dengan tempat/situasi yang sama.
Promo Bab 3:aku adalah Intan Adeena. Ditamatkan dengan situasi/tempat yang sama..
Promo Bab 4:permulaan bab yang baru. Tiada gantinama 'aku' lagi... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 5. Cerita mama... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 6: bahagian 1 sahaja
Promo Bab 7: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 8: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 9: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 10: Bahagian 1 sahaja
Bab Ending.. Bab 10 : Bahagian 9 : akhir bab..
Pendapat pembaca: Lihat Reviews Pembaca.

Followers

Ruang Komentar.. Terima Kasih atas komen/soalan anda..

Monday, January 17, 2011

Dedikasi Novel ini



Dedikasi novel ini untuk;

Anda : pembaca novel ini : ……………………………………………………………………………………

Tidak dilupakan: Keluarga & Teman-teman & pelajar yang mengenali dan menerima saya seadanya…di alam nyata dan di halaman sesawang alam maya.

Para pendidik & Dr & Staff perubatan & pesakit yang sentiasa berperang dengan ‘kanser’.

Pasangan kembar yang menjadi inspirasi…

Tanpa Anda, apakah ertinya Cinta …

Seulas Pinang,Sekapur Sireh…Terima kasih atas kerjasama anda semua:
Informasi Perubatan: Dr Zuki Othman, Dr Intan Andura Tan Sri Ismail Omar.
Informasi lain: Mak Ngah :Salebiah Ibrahim, Noor Azira, Mama: Salma, Amy & Farahnaz Aminy.
Informasi mengenai Italian Man : Sharizan Sulaiman/Mrs Adam Mirco@ Rome.
Puisi kredit untuk: Norzaira/Noor Azira.
Kekasih hati saya : Fuad & Olis/Haslina :Yang sedia bersama ke mana sahaja.


Al-Fatehah: Mereka yang dikasihi & meninggal dunia akibat kanser.
Guru saya : Puan Salmeah Hj.Siru, Pak Ngah saya:Ismail Shaari , Ayahanda Mertua saya:Abdul Malek Muhd.Dom , Rakan FB saya, Dalilah Tamrin yang kembali KepadaNya pada 19 Julai 2010.

Bonda mertua yang dikasihi:Hajah Fatimah Omar yang meninggal dunia di saat saya hampir menamatkan buku ini.

Pertutti che si amano : untuk semua yang sentiasa bercinta.

No comments:

Post a Comment