Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi.. Novel , akan datang: Disember 2010

Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi..  Novel , akan datang: Disember 2010
Sudah terbit Feb 2011

Promo Cinta Sikunang-kunang

Lokasi cinta: Bukit Mertajam (seberang perai),Melaka, New York dan Toulouse (Perancis) Petikan hanya 1/2 bahagian sahaja.
Promo Pengenalan.
Promo Bab 1 Intan Irdina : aku adalah Irdina.(petikan 1-3) Ditamatkan di tempat /situasi yang sama.
Promo Bab 2 Kapten Adam Farqis: aku adalah Adam..Ditamatkan dengan tempat/situasi yang sama.
Promo Bab 3:aku adalah Intan Adeena. Ditamatkan dengan situasi/tempat yang sama..
Promo Bab 4:permulaan bab yang baru. Tiada gantinama 'aku' lagi... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 5. Cerita mama... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 6: bahagian 1 sahaja
Promo Bab 7: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 8: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 9: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 10: Bahagian 1 sahaja
Bab Ending.. Bab 10 : Bahagian 9 : akhir bab..
Pendapat pembaca: Lihat Reviews Pembaca.

Followers

Ruang Komentar.. Terima Kasih atas komen/soalan anda..

Wednesday, March 23, 2011

Reviews Pembaca

Shahrizan- Rome
saya nak ucapkan tahniah kepada kak nora. novel akak tu sgt menarik. berjaya membuatkan para pembaca menitis air mata. bila dah start baca mmg tak mau berhenti. tak sabar2 nak tahu apa akan berlaku seterusnya.

Dua hari saya pi keje ngan mata yang bengkak. sabo jer la. siap ada yang tegur kalau2 pasukan bola yang saya sokong kalah (malam sebelum tu ada perlawanan bola. hahahahaha)

saya baca aritu mmg laju giller sebabnya tak sabar nak tau apa akan terjadi dekat intan (watak utama). nanti saya akan membaca untuk kali kedua sebabya tak beberapa nak menghayati tempat2 menarik yang diceritakan dalam novel akak tu. cerita2 akak sungguh detail hingga membuatkan kita seolah2 betul2 berada di sana. (new york dan paris)

yang best tentang novel akak, selain membawa kita melancong ke tempat2 menarik, banyak sangat info yang kita boleh pelajari. sangat kagum dengan penulisan akak sebabnya dapat membawa pembaca menghayati dengan jayanya perasaan cinta yang dirasai oleh intan terhadap adam+ dzar+adi faris. masa membaca novel, saya rasa cam saya plak yang sedang dilamun cinta. hahahahhaha



Suzzie Yaman
Saya telah habis membaca novel tersebut dan saya rasa novel puan tu ada kekuatan dari segi penggayaan cerita dan watak..
ending novel tu mmg sedih ..
Tahniah dari saya..

No comments:

Post a Comment