Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi.. Novel , akan datang: Disember 2010

Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi..  Novel , akan datang: Disember 2010
Sudah terbit Feb 2011

Promo Cinta Sikunang-kunang

Lokasi cinta: Bukit Mertajam (seberang perai),Melaka, New York dan Toulouse (Perancis) Petikan hanya 1/2 bahagian sahaja.
Promo Pengenalan.
Promo Bab 1 Intan Irdina : aku adalah Irdina.(petikan 1-3) Ditamatkan di tempat /situasi yang sama.
Promo Bab 2 Kapten Adam Farqis: aku adalah Adam..Ditamatkan dengan tempat/situasi yang sama.
Promo Bab 3:aku adalah Intan Adeena. Ditamatkan dengan situasi/tempat yang sama..
Promo Bab 4:permulaan bab yang baru. Tiada gantinama 'aku' lagi... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 5. Cerita mama... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 6: bahagian 1 sahaja
Promo Bab 7: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 8: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 9: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 10: Bahagian 1 sahaja
Bab Ending.. Bab 10 : Bahagian 9 : akhir bab..
Pendapat pembaca: Lihat Reviews Pembaca.

Followers

Ruang Komentar.. Terima Kasih atas komen/soalan anda..

Saturday, February 12, 2011

Reviews pembaca, saya hargai pendapat anda.Terima kasih

1... Cinta Si Kunang-Kunang. Farhana/Fanafun

Sebuah novel yang mengisahkan kisah adik-beradik, percintaan dan penghijrahan untuk hidup.Susunan cerita yang sanga menarik. penuh dengan pergolakkan hidup adik-beradik, dilemma memilih pasangan hidup.

Sebuah cerita yang direka tidak se-cliche seperti cerita cinta yang lain. Komplikasi cerita ini membawa saya terus membaca dan tertanya-tanya "whats next?".

Cerita yang modern, lokasi-lokasi yang mahal yang di terbangkan oleh penulis untuk menarikkan lagi cerita. Kisah manusia yang berpegang akan ajaran Islam, sikap manusia yang merendahkan diri serta kepayahan untuk melepas dan menerima cinta.


Tahniah kepada pengarang. kerana berjaya menghasilkan sebuah novel cinta yang penuh dengan drama sehingga dapat mengalirkan air mata ini.

February 11, 2011 8:03 PM

2... As salam, dah dekat separuh saya membaca CSKK,tak sangka kak baiah boleh menulis semenarik begitu. Proud of you.Keep up with your great job.

Miss N

cinta si kunang-kunang.............cepat siapa yang x beli lagi, x rugi kalau anda membeli n membacanya..............ada getaran, ada debaran, sedih, gembira.............menusuk kalbu.............memang x tertahan rasa dihati.......huhuhu.............x pasai2 ja keluar air mata free.........
mashita

3. Shahrizan dr Rome. Link ke blognya ada di blog saya, norafuad.


kak nora, macam2 pengalaman kak nora rupanya. yang nak tergelak tu bila buku smpi di rumah kak nora sendiri... hehehehe

kak nora, saya sgt suka olahan ayat kak nora dalam penulisan kak nora. sgt suka juga sebab dr novel ni banyak yang kita boleh pelajari secara tidak langsung.

watak kapten adam meminati lagu joe satriani: saya sungguh nak tergelak sebab mirko pun mmg sgt minat joe satriani sejak dr dulu lagi. sedangkan kami pun dalam kereta hari2 pasang lagu joe. beberapa bulan lepas joe satriani ada buat konsert di rome. kalau bukan disebabkan masalah kewangan dan juga hari konsert dibuat pada hari weekdays mesti kitorang da pergi konsert tu.

Amie Shima

Delete

3 comments:

  1. 2... As salam, dah dekat separuh saya membaca CSKK,tak sangka kak baiah boleh menulis semenarik begitu. Proud of you.Keep up with your great job.

    Miss N

    ReplyDelete
  2. As salam cikgu..

    I enjoy reading..and reading.. and crying.. mencari cinta di sebalik cahaya kunang-kunang. Bravo! I love it!Teruskan berkarya.

    Miss Cahaya

    ReplyDelete
  3. saya nak ucapkan tahniah kepada kak nora. novel akak tu sgt menarik. berjaya membuatkan para pembaca menitis air mata. bila da start baca mmg tak mau berhenti. tak sabar2 nak tahu apa akan berlaku seterusnya.

    dua ari saya pi keje ngan mata yang bengkak. sabo jer la. siap ada yang tegur kalau2 pasukan bola yang saya sokong kalah (malam sebelum tu ada perlawanan bola. hahahahaha)

    saya baca aritu mmg laju giller sebabnya tak sabar nak tau apa akan terjadi dekat intan (watak utama). nnt saya akan membaca untuk kali kedua sebabya tak beberapa nak menghayati tempat2 menarik yang di cerikan dalam novel akak tu. cerita2 akak sungguh detail hingga membuatkan kita seolah2 betul2 berada di sana. (new york dan paris)

    yang best tentang novel akak, selain membawa kita melancong ke tempat2 menarik, banyak sangat info yang kita boleh pelajari. sangat kagum dengan penulisan akak sebabnya dapat membawa pembaca menghayati dengan jayanya perasaan cinta yang dirasai oleh intan terhadap adam+ dzar+adi faris. masa membaca novel, saya rasa cam saya plak yang sedang dilamun cinta. hahahahhaha

    Shahrizan-Rome

    ReplyDelete