Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi.. Novel , akan datang: Disember 2010

Terima kasih daun keladi, silalah bertamu lagi..  Novel , akan datang: Disember 2010
Sudah terbit Feb 2011

Promo Cinta Sikunang-kunang

Lokasi cinta: Bukit Mertajam (seberang perai),Melaka, New York dan Toulouse (Perancis) Petikan hanya 1/2 bahagian sahaja.
Promo Pengenalan.
Promo Bab 1 Intan Irdina : aku adalah Irdina.(petikan 1-3) Ditamatkan di tempat /situasi yang sama.
Promo Bab 2 Kapten Adam Farqis: aku adalah Adam..Ditamatkan dengan tempat/situasi yang sama.
Promo Bab 3:aku adalah Intan Adeena. Ditamatkan dengan situasi/tempat yang sama..
Promo Bab 4:permulaan bab yang baru. Tiada gantinama 'aku' lagi... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 5. Cerita mama... (bahagian 1 sahaja)
Promo Bab 6: bahagian 1 sahaja
Promo Bab 7: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 8: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 9: Bahagian 1 sahaja
Promo Bab 10: Bahagian 1 sahaja
Bab Ending.. Bab 10 : Bahagian 9 : akhir bab..
Pendapat pembaca: Lihat Reviews Pembaca.

Followers

Ruang Komentar.. Terima Kasih atas komen/soalan anda..

Wednesday, July 7, 2010

Berita dari KarnaDya...

   Apabila menerima borang perjanjian Mei lalu, saya agak buku saya memang on the way (maksudnya sedang membuat cover, dan mungkin printing dalam peringkat filem = tak lama sangat lagi la..) Teruja walaupun buku kedua.. dahulu saya beranggapan, mungkin saya tidak akan teruja sangat dengan buku kedua disebabkan, ala, buku kedua, tidak akan sama perasaan teruja melihat buku saya yang pertama okt tahun lepas...   (okt 2009)
  Rupanya saya tersilap... apabila saya sudah tamatkan editing (final) perasaan teruja itu belum ada.. tapi melihat perjanjian itu menjadikan saya 'tidak sabar' melihat buku saya...   harapna covernya menarik seperti buku pertama saya, Dimensi Cinta, dan tajuknya masih sama, Cinta Sikunang-kunang... saya suka perkataan 'cinta' kerana perkataan itu mrmbawa kepada signifikasi yang berbeza jika dibandingkan dengan 'sayang' atau 'kasih'...   cinta lebih mendekatkan jiwa antara insan sebab cinta itu bunyinya 'klise' luas, tepat, indah...
    Dalam impian saya, saya ingin menulis siri 'cinta' bermakna buku-buku saya mesti ada perkataan 'cinta' pada tajuknya.. tetapi semuanya bergantung kepada penerbitlah.. kalau tajuknya dirasakan tidak sesuai, kenalah berubah tajuknya...   dan yang ketiga ini, saya sudah dapat judulnya... .. hmm.. rahsia dulu sebab baru mencecah bab 2. Adus, jauh lagilah nampak gayanya perjalanan buku tu.
    Saya harapkan buku itu sudah sedia di pasaran menjelang Hari Raya... hmm...

2 comments:

  1. sy pon x sabo nk nengok cover dier, kak...

    ReplyDelete
  2. dear adinda ayu..

    me too. isinya kak tak suspen lagi sebab kak yang tulis.. he he

    ReplyDelete